Superfint väder och jag fick för mig att platta håret vilket jag inte gjort på ca 2 år. Det tog en timme så lär nog dröja ett tag innan jag plattar det igen. Väldigt långt blev det! 

Johan och jag tog sedan en långpromenad i det fina vädret och kameran fick hänga med. Trots sol var det ändå ganska kallt i vinden.

På kvällen köpte jag med mig kinamat och åkte över till familjen på mellomys.


Perfekt lördag! ❤️


































































