Fit camp

Tränar på som aldrig förr faktiskt. Vi körde ett fystest i tisdags, vi ska ha ett nytt om fyra veckor för att se hur mycket vi förbättrat oss! Men det gav ju ordentlig träningsvärk, hjälpte inte riktigt när man skulle köra en magdödare på dagens pass. Kul var det dock! Blir vilodag imorgon men på lördag ska jag ut och springa lite så hoppas på fint väder! 🙂

 

ÄNTLIGEN!

Det har tagit månader, men äntligen har jag min blogg igen, och nu på en egen domän. Så välkommen till min nya blogg, med precis samma innehåll som innan!

DCIM100GOPROGOPR0262.
Från i somras, besök på Långe Jan