Tränar på som aldrig förr faktiskt. Vi körde ett fystest i tisdags, vi ska ha ett nytt om fyra veckor för att se hur mycket vi förbättrat oss! Men det gav ju ordentlig träningsvärk, hjälpte inte riktigt när man skulle köra en magdödare på dagens pass. Kul var det dock! Blir vilodag imorgon men på lördag ska jag ut och springa lite så hoppas på fint väder! 🙂


