Vanlig skoldag

Idag har det inte hänt något speciellt intressant. Vi har haft lektion efter lektion och när skolan väl var slut begav vi oss i blåsten ut till konsum för att handla lite. Sedan blev det att laga mat, plugga lite och sen se idol. Josefine, Matilda och jag har försökt att plugga lite på de 48 engelska glosorna vi har till torsdag, men det fastnade inte så mycket. Till fredag har vi även biologi läxa och till på tisdag har vi 50 ord i svenskan vi ska kunna, underbart!

Nu ska vi ta och hoppa i bingen och sova, jag är väldigt trött. Godnatt!

hade ingen bild från idag så fick bli en på illren Nicki

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.