Av lathet åt vi samma som igår, men lika gott var det idag!
Vid 20 började ett program om Orangutanger i Borneo (tack för tipset farmor!) som vi tittade på. Kan ju säga att vi blev en aning avundsjuka på de som fick vara där..
Under programmet smäckte vi i oss marängswiss och jag åt min nybakade kladdkaka som jag bakade medan vi värmde på maten, mmmmhhh!


Har under dagen kollat på volontär resor, blir så himla övertaggad. Är ju trots allt 18 år nästa sommar och att åka och jobba med de man verkligen älskar (i kanske 4 veckor!!) vore ju drömmen! Visst att pengarna jag tjänat i ihop skulle gå till borneo resan, men om jag lyckas med att få volontär arbeta med orangutanger eller andra primater, så tar jag nog det först. Och pengar har jag tjänat i sommar så det har jag råd med, lycklig!! 😀 

