Hemma på öland

Igår tog jag faktiskt tåget hem till min kära lilla ö, utan att mamma, pappa eller Max visste något. (Malin gick med i planen och hämtade upp mig vid stationen). Första gången jag är hemma sedan jag flyttade tillbaka till Norrköping, super skönt!
När mamma först såg mig sade hon bara hej (hon trodde jag va Malins kompis) men sen när hon några SEK senare insåg att det va jag utbrast hon ”VAAAAAAA?!”. Min hund blev så glad att han lipade i över en halvtimme! De lät som han skällde ut mig för att jag varit borta så länge samtidigt som han lipade av lycka, min lilla bäbis❤❤
Resten av kvällen spenderade vi framför tv med Robinson och natt på museet 2. Malin och jag passade också på att boka hotel i London så nu är allt fixat, längtar så!!!

Just nu kollar jag på Max gymnastik som slutar om 10 min. Åkte in med Calmius, åt på subway och träffade sedan Mira och vi gick en runda på stan innan vi cyklade bort till gymnasten.
Feels great to be home!

20120915-155355.jpg

20120915-155402.jpg

20120915-155411.jpg

20120915-155420.jpg

20120915-155431.jpg

20120915-155440.jpg

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.