Satt lugnt och pratade i telefon med papsen som hjälpte mig med engelskan när det knackar på min dörr. Så fort jag öppnade dörren kutar Sandra in i mitt rum, skriker stäng och ser allmänt rädd ut, vilket får min puls att gå upp i 180.. När jag frågar vad det är säger hon att det är en läskig gubbe i korridoren och jag hinner kolla genom titthålet medan han går förbi. Efter en liten stund går han förbi igen, tillbaka. Sandra och jag hade en aning småpanik och vågade inte gå ut först men med pappa i luren knallade vi bort för att se om fritidssamordnarna var där (tanterna som jag kallar dom), men de va de inte så vi knackade på Axel, berättade och gick åt de hållet gubben gick. Där möter vi honom och han går förbi oss (tillbaka åt de hållet vi först såg honom gå). När vi kommit på att tanterna va i samlingsrummet började vi gå dit och då möter vi honom IGEN! Blå regnjacka, svarta tränings byxor och foppatofflor. Efter det såg vi inte honom mer. Snacka om läskig gubbe. Men stora frågan är ju hur f*n han kom in på boendet?! Securitas har varit här och skulle ta en extra koll i kväll så man känner sig ju lite säker ändå..
Bild på sötaste bror som pappa skickade till mig idag, haha 
Nu är nog engelskan klar i alla fall, bara att lära sig den för att på fredag köra guidningen. Ska dra mig till sängen nu också, trött, halvt ont i huvudet och seg. hösten gör mig illa 🙁
Sov gott ♥
