Idag har vi fått ha praktiskt i djurhuset igen. Denna gång var mitt gäng inne i köket och ordnade bananflugeodlingar och gjorde rent hos syrsorna.
Min mobils minne är fullt så fick ta bilder med Sandras mobil istället, trots att mobilen säger att minnet är fullt så kan jag spara bilder om någon skickar, ibland undrar man ju..
Här är i alla fall bilder på supersöta leopardgecko ungen!
Efter skolan (vi kunde flytta upp engelskan igen så vi slutade 15.15 istället för 17, lycka!!) så satte Sandra och jag oss och pluggade. Till mat gjorde jag och Frida larsagne, som blev riktigt god. Innan vi ens hann slänga in den i ugnen så gick brandlarmet och det var dags för brandövning. Kul att stå ute i tshirt och frysa, men först ut var vi! Sedan dess har vi varit i köket och pluggat, sett på tv och jag har ätit hallonkaka och kladdkaka, tur jag ska träna imorgon!
Nu blir det läggdags!
Här har ni fina bilder på hur min låsta skärm och hemskärm ser ut just nu!





hahahaha, du hittade bilderna!!
Roliga är dem allt 😉