Blööööö

Den här veckan har gått väldig fort! Inte så konstigt när vi va lediga i måndags och var i simhallen i tisdag (tror jag glömde skriva om det faktiskt, haha)
Idag var det djursjukvårdsprov, men jag tror det gick rätt bra, men vill inte säga något ordentligt förrän jag ser provet! Dålig erfarenhet av sånt, haha.

Fick tillbaka provet från svenskan vi gjorde innan lovet, och det gick väldigt bra! 4,5 poäng från A

20121108-230701.jpg

Vi fick sluta skolan rätt tidigt eftersom djurhållningen var inställd och djursjukvårdsprovet gick fort att göra, så vid ett tiden! Skönt!
Har ringt till praktikplatsen idag hört lite gällande tider osv. Börjar på måndag 07.30 vilket betyder att jag kommer behöva ta 06.15 bussen från rese, allts spårvagn härifrån runt 05.50. Sedan slutar jag kl 17 och bussen hem går 17.30, så är väl hemma runt halv sju, kvart i sju på kvällen. Kommer bli 3 tuffa veckor, men jag tror dom kommer bli helgrymma!!

Cyklade sedan in till stan eftersom bikbok hade 50% i hela butiken, galet mycket folk och kö! Men hittade ett par jeans och ett spetslinne, så jag är nöjd. Har pluggat och sett på tv plus varit Hundvakt med Sandra så kvällen har flutit på. Känner dock att jag borde plugga mer på engelska provet till imorgon.. Just nu lockar twilight filmen mer. Ajabaja!!

20121108-231235.jpg

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.