Hejdå Göteborg!

Har precis börjat åka med ett tåg så långt så det har två bistro och 14 vagnar! Tror aldrig jag har åkt ett så långt tåg innan (om inte biltåget som vi åkte till Spanien med som små var längre). Självklart hade jag sista vagnen så fick ju promenera en bit för att komma fram!

Idag tog Eddy ett tidigt tåg hem och lagom tills Malin kom tillbaka efter att ha sagt hejdå till honom så fixade vi i ordning oss, åt frukost och tog bussen till avenyn. Tyvärr var typ alla affärer söndags stängda så vi smet till kompassen, kollade hm och åkte sedan tillbaka till lägenheten och gick och köpte glass. Satte oss sedan och spelade kort en stund tills vi kände att det blev matdags. Hanna och Oskar gick då och köpte en kycklingtallrik och en kebabtallrik som vi delade på. Ja resten av dagen har vi spelat kort, tagit det lugnt och spelat ds.

Vid sex gick Hannas buss och halv sju gick mitt tåg, så nu är vi båda på väg hem efter en underbar helg i Göteborg. Tack bästa Malin och Oskar för att jag fick våldgästa er ihop med Hanna och Eddy ❤❤

20130505-185049.jpg

20130505-185058.jpg

Ballongdjur som vi fick igår på stan. Lila heter Hasse (Malins) och gula är Zingo som är min! Så har ju Hanna också en såklart, en blå som heter Loka 😀

20130505-185235.jpg

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.