I Norrköping igen efter en grym långhelg hemma. Har varit och kollat på Max gymnastik, träffat Johan, varit på 18-årsfest hos nybban, umgåtts med familjen och träffat Emmy. Bättre kan de inte bli 🙂
Och imorgon taggar jag för Parken Zoo med alla djurparksklasser!
Som ni kanske märkt så har jag också bytt tema på bloggen, ska prova den en stund och se om den är något att behålla! 🙂








