Inledde dagen med lucia firande i skolan. Eller okej, nä. Började dagen med att bränna kinden på locktången.Skit kul! (skyller på att de va fredagen den trettonde)
Men blev ett fint litet lucia firande innan skoldagen avslutades med två prov!
Lussade även för elevhemmet en snabbis, och för mamma, maxoch pappa via facetime!





