Och sådär efter timmar av velande och beslutsångest kunde även Matilda få igen sin väska och kunna kalla den färdigpackad!
Och även bråvallabandet är av (känns tomt 🙁 ), kläder är framlagda och penicillinet mot halsflussen är tagen. Nu är jag redo för avgång!
Tre-fyra timmars sömn nu så kör vi på taxin in till Kalmar för att gå på tåget mot Köpenhamn och Kastrup!
Måste ju också visa upp årets fina jultomte som jag fick i paketet ❤



