Det här är nog bland det finaste på länge.
Lägg ner din telefon och bidra på samma gång till att barn får rent vatten.
10 minuter utan telefonen ger rent vatten till ett barn, för en hel dag.
Vad är 10 minuter utan din telefon egentligen? Och tänk hur mycket tid som går bara medan du sover?
Varför inte göra det till en tävling? Vem klarar sig längst tid utan sin telefon?
Så nu tycker jag att vi alla ska sluta pilla på våra telefoner och samtidigt bidra till något som är så himla viktigt som rent vatten!
För er som vill kolla hemsidan och starta tiden, gå in via mobilen på länken under
Unicef tap project hemsida

Bra där gumsan! Mindre telefon – renare vatten! Win-win! Puss