Ont i ryggen, ont i fötterna och dödstrött i ben, kropp och psyke. Men det ska man väl va efter ett lopp??
Sandra och jag lyckades springa hela 5 kilometers sträckan utan paus, vilket vi aldrig trodde att vi skulle orka! Så vi är ganska så stolta över oss själva!
Inte nog med det så har vi även tagit en promenad på 8km (till och från loppet). Så här mycket träning har jag inte fått på länge så hoppas jag kan gå imorgon.
För att bocka på vår lista sprang vi också som superhjältar vilket va ganska roligt (men jobbigt med mantlarna).



Haha! Vad söta ni är! Och duktiga!