Vårruset

Ont i ryggen, ont i fötterna och dödstrött i ben, kropp och psyke. Men det ska man väl va efter ett lopp??

Sandra och jag lyckades springa hela 5 kilometers sträckan utan paus, vilket vi aldrig trodde att vi skulle orka! Så vi är ganska så stolta över oss själva!

Inte nog med det så har vi även tagit en promenad på 8km (till och från loppet). Så här mycket träning har jag inte fått på länge så hoppas jag kan gå imorgon.

För att bocka på vår lista sprang vi också som superhjältar vilket va ganska roligt (men jobbigt med mantlarna).

20140515-231407.jpg

20140515-231415.jpg

Ett svar på ”Vårruset”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.