Göteborg

I lördags tog jag tåget till Göteborg för att träffa syrran en snabbis. Söndagen skulle pappa komma dit och hjälpa till med flytten så jag passade på att komma dit eftersom jag ändå skulle hem sen (och kunde åka hem med pappa)

När jag kom fram åkte vi direkt till ”Näckrosdammen” där vi träffade Malins kompisar och Hannah för att grilla. Så himla mysigt område! Älskar Göteborg i övrigt för att det är så hiiiimla fint.

Kvällen sen var vi hemma hos Malin, och jag försökte plugga, vilket gick sådär. Slutade med att vi kollade på massa filmer där folk gjort superstora överraskningar som frieri. 20140526-232808.jpg

20140526-232818.jpg

 

På söndagen kom ju som sagt pappa till göteborg och vi åkte från lägenhet till lägenhet och flyttade grejer. Åkte även till Ikea och Jysk där syrran fick ny säng, byrå och säng bland annat!

Hann även med att träffa liljerötterna på en restaurang för middag!

Efter att ha hjälpt Malin med det sista rullade jag och pappa från göteborg runt 21 och var hemma på Öland vid halv ett på natten ungefär. Underbart att få träffa mina älskade hundar igen och känslan över att se dem så himla glada över att se mig går inte att beskriva! Somnade på bästa sätt, hemma på Öland med Diesel i sängen.

20140526-232825.jpg

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.