Göteborg del 2

Fredag så kunde Malin skippa föreläsningarna så vi drog till stan, käkade lunch på Jensens och gick runt i massa affärer. Kom hem, handlade lite och efter en stund kom vår kusin Rasmus över. Och ännu en liten stund senare kom resterande delen av familjen! När mamma och pappa sedan åkte till moster etc stannade Max och Rasmus kvar och vi hängde resten av kvällen hos Malin och skrattade så tårarna rann.

Lördag morgon kom mamma och pappa och plockade upp oss och vi drog till Egg & Milk för frulle innan vi sedan drog till Liseberg! Valde att inte köpa åkband då det var så mycket folk, men vi åkte iaf Helix och Balder och spelade på lite hjul. Mamma lyckades vinna en stor toblerone, två plopp och en liten twistpåse. Moster vann även hon, en stor geisha och lite smått!

Nöjda på liseberg drog vi till freeport, käkade lunch och kollade affärer. Hann med en snabbis på Lager 157 och rusta innan vi åkte hem till kusinerna för middag. Medan de vuxna drog ut stannade vi kvar, såg på film och stannade lite spontant kvar över natten.

Söndagen åt vi gemensam frukost, min familj och Liljeroth. När Malin fått fylla kylskåpet åkte vi ner till Nordstan, köpte frozen yoghurt och sedan var det dags att krama Malin hejdå för den här gången 🙁

Haft en underbar vecka med världens finaste syster och en toppenhelg med familjen och saknade släkten!

20140926-192933.jpg

20140926-192943.jpg

20140926-192950.jpg

20140926-193003.jpg

20140926-193215.jpg

20140926-193253.jpg

20140926-193449.jpg

Mammas collage

IMG_0166.JPG

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.