Lördag

Fotokurs lektion nr 2

Idag har vi pratat mycket om bildkomposition och gått igenom läxan.
Här är mina två bilder med tema tyngd.

IMG_0554
Från minneslunden vid Läckeby djursjukhus
IMG_0561
Ett ”tungt” mål

Efter fotokursen åt jag och Johan hemmagjorda hamburgare till lunch och somnade sedan hehe. Sen gjorde jag iordning mig och åkte över till Öland för att fira min kompis Jenny som fyller år idag! Blev även en snabbvisit hemma. Nu är det strax läggdags för imorgon är det jobb som gäller!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.