— Det här inlägget skrev jag 28 feb och av någon anledning publicerades det aldrig, bättre sent än aldrig! —
Tillslut så har wifit kommit till vår lägenhet och nu ska jag ta tag i bloggen igen!
Det är så himla mycket som hänt sedan det senaste inlägget (som handlade om Thailand).
Vi har firat nyår, jag har fyllt 22 år, vi har besökt Indonesien, Filippinerna och slutligen hamnat i Australien! Vi har redan varit här i 3 veckor vilket är helt sjukt bara det. Vi har till och med köpt en bil haha, och jag har lärt mig titta under vattnet!
Håller på för fullt och söker jobb just nu så det blir lite klirr i kassan efter 3 månader i Asien.
Jag saknar min familj, släkt och alla fina vänner där hemma men i övrigt så känner jag inget jätte behov av att åka hem än. Om alla bara kunde komma hit och hälsa på så vore jag nöjd 😀
Självklart saknar jag svensk mat, godis och att slippa smörja in mig med solkräm varje dag (flera gånger om dagen).
I övrigt är vi mår bra och njuter av att vara i vackra Cairns, bo i en fin lägenhet med (äntligen haha) wifi, diskmaskin, pool o havsutsikt.
Glöm inte och följa mig på instagram där jag är lite duktigare på att uppdatera! @tildisexplores och @hagmans
