Idag har jag varit ledig, första delen av dagen så slappade jag mest. Vaknade vid 7 på morgonen utan alarm så tog en nap mitt på dagen haha. Sedan hängde jag hos grabbarna på övervåningen innan vi åkte till Boca de Yuma. Det ligger neråt på ön, vid kusten. Vi käkade middag på en restaurang som låg ut mot vattnet, väldigt fint ställe!
Grabbarna åt chillo (kingsfish) och jag åt pechurina (små bitar friterad kycklingbröst) med tostones (vilket är friterad platano).









