3 dagar kvar!

På söndag är det dags – wings for life!!

Varje gång jag åker över bron och tänker att jag ska springa där så pirrar det i magen! Ni är välkomna att heja på mig eller följa mig på nätet! 38958 är mitt nummer!
Här är en länk till min profil på hemsidan: https://profile.wingsforlifeworldrun.com/se/sv/users/2e9b2390bf9011e5bc690aba2adf1711

Kl 13 startar loppet på Stortorget och går sedan ut på Ängöleden och över bron! Mitt mål är ju som sagt att ta mig över bron och förhoppningsvis längre. Men jag har aldrig sprungit en mil så vi får väl se hur det går!
Skärmavbild 2016-02-21 kl. 20.12.17

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.