Kristi himmelfärd

Så himla fint väder, klarblå himmel och så varmt!

Jag och Johan sov på Öland hos lillebror, så jag spenderade första timmarna på altanen och solade medan grabbarna spelade.

Diesel fick sedan följa med oss hem så vi tog en mysig promenad! Resten av kvällen blir lugn, har planerat lite inför resan i höst, är så taggad!

En arbetsdag kvar och sedan är det helg!

13115810_10154220626489479_1972667010_n
Johan och Diesel räddar en fjäril ur lekstugan (den på bilden under)

IMG_0676

IMG_0714

IMG_0716

13115504_10154220626494479_2053616199_n

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.