Så himla fint väder, klarblå himmel och så varmt!
Jag och Johan sov på Öland hos lillebror, så jag spenderade första timmarna på altanen och solade medan grabbarna spelade.
Diesel fick sedan följa med oss hem så vi tog en mysig promenad! Resten av kvällen blir lugn, har planerat lite inför resan i höst, är så taggad!
En arbetsdag kvar och sedan är det helg!





