Första stoppet blev istället Malmö och här spenderar vi första natten. Imorgon ska vi över bron till Danmark och sedan med färja vidare till Hamburg, Tyskland!
Under 14 dagar ska alltså jag och 3 andra besikta djur och anläggningar på olika djurparker i Europa åt WAZA! 3 personer som för mig var helt okända, men som jag nu under 4 timmars bilresa fått lära känna, och jag tror att denna resan kommer bli helt grym!
Ska försöka blogga så gott de går, men allt blir i mån av wifi, tid och ork såklart 🙂
Godnatt!


