Vaknade upp till spöregn i Malmö. Åt frukost på hotellet och gjorde lite ärenden innan vi satte oss i bilen för att köra till Danmark och sedan med färja vidare till Tyskland och Hamburg. Jag körde nästan hela vägen genom Danmarkoch sedan hela vägen till ”hotellet”. Trafiken i Hamburg var inte o leka med. 3-filigt med en gps från 90-talet och så hade vi såklart fel adress så vi kom till Holiday Inn, fast där det låg för 10 år sedan… Så när vi äntligen fått rätt adress fick Jesper ta över körningen haha. Vi kom iaf fram till ett 30-gradigt Hamburg, varmt och ordentligt fuktigt!
Vi tog det lugnt på hotellet en stund och kollade upp nästkommande adresser medan vi hade wifi. Tog sedan bilen in till stan och åt middag på en av de få restauranger som hade öppet vid 20 på kvällen. God mat iaf!
Imorgon ska vi upp tidigt för frukost och möte innan det är dags för första djurparken!



