Hagenbeck

Upp tidigt, frukost, möte och sedan iväg mot Hagenbeck djurpark! Första tiden gick vi runt och turistade, fotade och bara kollade in området, tyvärr i lite lågt tempo men blir lätt så när man fotar hehe…

Efter lunchen körde vi på med besiktningen och var vid 15 klara. Då hann vi med att gå igenom akvariet som låg precis utanför. Sedan var det bara att sätta sig i bilen för att åka 4,5 h mot Amsteram. Självklart körde vi fel igen (en gps från 90-talet är verkligen inte att lita på, nu ska vi köpa en ny!) så det tog åtminstone 1,5 h längre… När vi kom fram till vårt fantastiska 5-stjärniga hotell Hotel van Oranje, något sådär opassande klädda i shorts och mjukiskläder, checkade vi in för att sedan ta en runda längs strandpromenaden. Klockan var mycket så det var mörkt ute och det blåste tyvärr halv storm.

Imorgon ska vi in till stan och kolla läget innan Artis Royal Zoo och sedan vidare till Paris!

Har många bilder men här kommer några jag hade från mobil och GoPro!


DCIM100GOPROGOPR1333.

DCIM100GOPROGOPR1345.

DCIM100GOPROGOPR1350.

DCIM100GOPROGOPR1442.

IMG_1279 IMG_1308 IMG_1313 IMG_1320 IMG_1325 IMG_1332 IMG_1354 IMG_1358 IMG_1371 IMG_1378 IMG_1381 IMG_1415 IMG_1430 IMG_1432 IMG_1438 IMG_1476 IMG_1480 IMG_1486 IMG_1500


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.