Jag sov som en stock hela natten, så skön säng!
Vi tog lite sovmorgon idag och fick den finaste frukosten jag någonsin ätit. Färsk frukt, nypressad apelsinjuice, pannkakor, ägg och bacon, crossiant, minipaket med nutella, brie ost, strössel/choklad flakes OCH kall champagne! Åt tills jag trodde jag skulle spricka, jordgubbarna och ananasen var så himla goda!
När vi packat ihop och checkat ut tog vi bilen in till centrum och fick en snabbvisit i fantastiskt fina Amsterdam. Solen tittade även fram och det blev riktigt varmt och skönt! Tyvärr hann vi inte se jätte mycket då vi bara hade 1,5 h men det var en väldigt mysig och fin stad!
Vid 12-tiden åkte vi mot djurparken och började med vårt turistande och sedan med besiktningen. Ett tag mullrade det ordentligt och blixtrade så vi trodde det skulle börja spöregna men tack och lov klarade vi oss och senare tittade solen fram igen. Efter djurparken var det bara att sätta sig i bilen och åka vidare mot Frankrike, Paris! En resa på ca 4-5h.
Och åter igen körde vi fel. När vi närmaste oss de ”krångliga” delarna så lade Jespers mobil gps av och vi hade ingenting att gå på förutom den gamla 90-tals gpsen och en karta som inte visar alla vägar. Det var mörkt och det spöregnade så vi hade ju inte turen på vår sida. Men vi lyckades till slut köra så vi såg en disney skylt och kunde då börja följa skyltar! Så åter igen 1-2 h extra i bilen och vi var inte framme på hotellet förrän 1.30 på natten. Självklart var inte vårt rum speciellt fräscht så vi fick gå ner och byta. Vid 2.30 var allt färdigt och vi kunde äntligen gå och lägga oss…




















